Huidtherapie in Rotterdam

Wist je dat de huid ons grootste orgaan is? Onze huid is kwetsbaar en sterk tegelijk en kan zich vaak op een wonderbaarlijke manier herstellen. Huidtherapie kan uitkomst bieden als een huidprobleem niet vanzelf verdwijnt. Het team van huidtherapeuten in Rotterdam beschikt over een groot aantal moderne apparatuur om de huid weer mooi en gezond te maken.

Huidaandoeningen

Bijna iedereen krijgt in zijn leven wel een keer te maken met een huidaandoening. Soms is dat in de vorm van een medische aandoening en soms zijn de klachten meer van cosmetische aard. Huidtherapie kan zowel bij medische klachten (bijvoorbeeld acne, littekens, overbeharing) als bij cosmetische klachten (huidverbetering, verwijderen van oneffenheden, rimpels) worden ingezet als behandeling. Huidaandoeningen en huidziekten die niet door de huidtherapeut kunnen worden behandeld krijgen een doorverwijzing naar de dermatoloog binnen onze kliniek. Een overzicht van alle huidaandoeningen die voor huidtherapie in Rotterdam in aanmerking komen:

• Acné littekens
  • Acnébehandeling (dieptereiniging)
  • Doffe huid
  • Littekens
  • Overbeharing
  • Pigmentvlekken
  • Rimpels
  • Slappe huid
  • Vaatlaesies (rode vlekken of bloedvaatjes)
  • Vermoeide huid
  • Xanthelasma

Mocht je twijfelen of je met jouw aandoening bij ons terecht kunt, dan helpt onze telefonische consulente je graag verder.

De Huidtherapeut

Onze huidtherapeuten hebben allemaal een HBO-opleiding in de huidtherapie afgerond. Ze behandelen mensen van alle leeftijden en met verschillende huidtypen en huidskleuren. Het is een breed werkveld en soms wordt er samengewerkt met onze afdeling dermatologie. De werkzaamheden bestaan niet alleen uit behandeling maar ook uit voorlichting en advies.

Huidtherapie behandelingen

Binnen onze kliniek in Rotterdam bieden we de volgende mogelijkheden van behandeling middels huidtherapie:

• Ultherapie
  • Chemische peeling
  • Elektrische epilatie
  • Huidverbetering
  • Laser ontharen
  • Microdermabrasie
  • Microneedling
  • Pigmentbehandeling
  • Plasma
  • Vaatjes & Roodheden
  • Verwijderen van kleine tatoeages

Dit zijn allemaal moderne behandeling die effectief en veilig kunnen worden ingezet voor behandeling van een grote diversiteit aan huidaandoeningen. Maar ook voor veel wensen op het gebied van huidverjonging, huidverbetering en huidvernieuwing bieden we hiermee geweldige oplossingen.

Gratis consult huidtherapie

We kunnen ons voorstellen dat je na het lezen van deze tekst nog vragen hebt over jouw huidaandoening of over de mogelijke behandeling. Je kunt alle vragen stellen tijdens het gratis consult huidtherapie in Rotterdam bij een van de huidtherapeuten van Signé Clinics. Tijdens het consult zal de huidtherapeut jouw aandoening beoordelen en je krijgt advies op maat over het behandeltraject. Het consult is vrijblijvend dus je kunt er na afloop nog even rustig over nadenken.

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Je bent van harte welkom voor een consult. Een afspraak maken kan telefonisch: Tel. 085-4881788.